onsdag 16 september 2009

Usch......!

Gokväll!




Det här blir nog det mest skruvade inlägg
som jag någonsin kommer att göra på
denna blogg.

Ni kommer säkert lägga armarna i kors
och fundera vad jag håller på med.


MEN med denna STORA skräck som
jag har för dessa.












Så kan jag bara berätta att denna vidriga
Korsspindel kröp på sin LÅNGA tråd,
typ 5meter lång i min trädgård.



Hur kan det vara möjligt?

Den VAR stor ska ni veta.


Att jag lyckades att fota den var
bara det en prestation. Jag stod precis
under den.(1 meter )



Om den ramlat ner hade denna
blogg varit ett minne blott.


:(



Livrädd som jag var så fanns det inget
annat val än att hämta en spade.......

.....ja ni förstår nog vad jag gjorde.



Tanken på att resten av familjen finns
i min trädgård gör att jag får mardrömmar!





Sov Gott alla bloggisar.
Linda

6 kommentarer:

  1. Godkväll..Åh vad kul att du tittade in hos mig. Vad glad jag blir. Håller med dig om spindlar, fy sjutton....Vad fin din stol blev, tänk vad lite färg kan göra. Hit kommer jag tillbaka.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hallå där.
    Kul att du tittade in,alltid trevligt med nya besökare tycker jag.

    Visst gör färg mycket på en möbel?
    Absolut!

    Välkommen in igen.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för spindlar...nu får du ha spaden redo om pappa spindel kommer ;) Ha en bra dag! Kram Lina
    ps. blir nog vitmålat i alla fall, tror jag....=)

    SvaraRadera
  4. usch vilken vidrig!!! bra att den inte finns i livet längre! nu har vi börjat riva i badrummet, ska bli så roligt att sätta igång :) fast avigsidan är ju att ja måste använda badrummet i källaren och där finns det stoora spindlar...
    kram Jonna

    SvaraRadera
  5. Jonna,jag kan rädda dig genom att säga att "mamma" korsspindel är iallafall död.

    Den är sveriges största och till och med FARLIG!

    Usch,jag mår illa bara jag tänker på den.

    Kram på dej.

    SvaraRadera
  6. Hallå Lina.

    Vitmålat,jasså minsann!
    Det kommer bli super ska du se.

    Ha en fortsatt bra dag.
    Kram Linda

    SvaraRadera