torsdag 17 september 2009

Underbar dag......

.....idag!

Solen skiner och det är så där härligt friskt
och kyligt.

Kan det vara bättre?
Tror knappast det.






Idag visar jag mer nyheter från butiken.
Under tiden ni ser er omkring tänkte jag ta
tillfälle i akt att berätta lite om en ny vän.






Jag besöker henne varje dag, dock inte
personligen men det känns nästan så.
Jag har sagt det tidigare, jag tror vi känt
varann länge utan att veta om det?!
Varje dag får jag mig ett gott skratt om
olika kommentarer på bloggen, får se en
enorm kreativitet.
Det hon skapar är fantastiskt!




Tack Malin för att Du förgyller min dag,
med Underbara bilder på allt som du
fotar och lägger ner massa energi på.
Dina bilder kan jag aldrig se mig
trött på.
Stor kram till Dig.
Alla ni som tittar in hos mig. Ta er en titt
på hennes senaste två inlägg.
Jag saknar ord.
Önskar er en fortsatt bra dag.
Linda





6 kommentarer:

  1. Ska genast ta mig ett besök till din vän! Gillade ljuslyktan med masseratexten, bra att ställa fram som en vink till mannen kanske :0)

    kram åsa

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar på min blogg, nu ska jag kika lite mer här på din sida när jag hittat hit. Ha en fin helg. Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Ja,jag kan säga att min man aldrig skulle fatta den vinken......

    Kul att du tittar in till Malin.

    Ha en fortsatt bra dag.
    Linda

    SvaraRadera
  4. Tack Petra för att du tittat in.

    Önskar dig en trevlig Helg.
    Linda

    SvaraRadera
  5. FREDAG I LOOOVE IT!!! Sköna helg, nu får man tid att göra det man vill......:-) Ha en underbar helg vännen min! Kram kram Malin

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma till dej!

    Kramar Linda

    SvaraRadera