tisdag 29 september 2009

PRASSEL!!

Hallå hallå.


Om ni visste vad lycklig jag blir över alla
snälla ord om min blogg.

Gissa om det värmer!?

Å den värmen kan behövas i dessa tider.
Jag menar. Imorse var det IS på rutorna
till bilen. Den satt som Karlssons klister
kan jag lova er.








Jag har aldrig varit någon stor älskare av
gult och orange. Det måste jag erkänna.
Men att se löven skifta från grön till
dessa kulörer kan jag inta säga annat om
än att det är underbart vackert.
Ni håller väl med?
Sen är det bara att njuta av löven, antar att
de snart blåst av.
Men lyckan att kratta upp dem eller
promenera igenom alla PRASSLANDE löv
är obeskrivlig.
I det förra huset vi bodde i. Där hade vår granne
jorden största lönn.
Jag frågade om jag fick kratta upp löven.
Han sa Ja. Men egentligen trodde han nog
att jag gått å blivit tokig!!
Tur är att vi nu har vår egen STORA lönn.










Ingen tid är som hösten.
Jag bara Älskar den.
Kram
Linda



4 kommentarer:

  1. Hej hopp, din lilla mysare, OM du vill får du gärna kratta våran gård också ?! Ingen lönn men mycket fina färger....hihihhi KRAM På DÄÄÄ....Malin

    SvaraRadera
  2. Hahaaa.
    Ja, ingen tackar nog nej tror jag minsann!

    Jag tror jag klarar mig med vår denna höst faktist.....

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig, hösten ÄR vacker =)
    Tycker oxå om denna årstid, skönt att bona in sig o tända MASSOR med ljus varje kväll. Ja, det är något visst med hösten....

    Ha det gott, vi hörs!

    Kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  4. Hallå Malin.

    Så sant som det är sagt.
    Alldeles underbar.

    Ha en bra dag.
    Linda

    SvaraRadera