tisdag 22 september 2009

Nya FYND!


Jag är så lycklig över denna otroligt
snygga trådkorg.
Ännu en till samlingen.
Hihi!



Visst är den häftig denna kratta?
Jag älskar den.


Trådkrona gjord av mig.



Lite smått o gott som hamnat på
" krokarna ".




Sen detta gulliga bord. Som ni vet har jag en
stor kärlek till bord. Detta är nummer 13 om
jag har räknat rätt!
Men snyggt är det. Frågan är bara var det
ska stå. Sen såklart vilken kulör det ska bli.






Ska det stå ute på altan blir nog den
röda kulören kvar.
Men ideèn med att kapa benen och
ge bordet ett vitt liv finns oxå........
.....vi får väl se!
Jag hoppade över bilden med domkraften.
Men det gör nog ingenting tror jag.
Trevlig Tisdag i regnet.
Linda



2 kommentarer:

  1. Fin, fina fynd, gillar trådkorgen speciellt =)Hoppas du haft en bra dag! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. En toppendag!

    Trådkorgen är en alltid en favorit hos mig.

    Ha en bra dag du oxå.
    Linda

    SvaraRadera