tisdag 1 september 2009

Ny rabatt OCH hårfärg!!

Hej allihop!



Ni som troget tittar in vet att jag har en stor
kärlek till spaden och trädgården.

Det senaste som hänt i vår trädgård är då att
jag gjort en ny rabatt. Som bara ska bestå av
kärleksört och trevliga saker som hör till.

( hör till favoriterna )

=)







Denna stora tunna placerade jag på jorden i
rabatten tillsammans med lite annat smått å
gott!
Jag tycker själv att en rabatt får lite mer liv
när den även fylls av lite annat än bara växter.



Sen har jag då gått å blivit av med den risiga
blonda kalufsen........
Eller ja......håret är ju kvar men lite brunare så
att säga!
Åhhhh vet ni vad?
Jag har ett STORT problem med
mitt hår. Det liksom slickar sig så fint, å så
platt som det bara kan!!
Men nu Ni!!??
Håll i hatten!?




En räddare har kommit till!
Ni förstår att numera ( vet väl ni redan )
finns då ett pulver som man har i håret!????
Ja, jag trodde hon skoja. Men så sant som det
är sagt finns det i håret mitt just nu.
Å visst tusan har håret lyft sig!
Så om ni ser en mörkblond ( brunett ) med
extra fluff i håret, då är det JAG!!
;-)
Stor kram på Er alla!
Linda





8 kommentarer:

  1. Hej hopp!

    Nu när du har "lyft" dig så måste du ju lägga ut bild bevis...

    Jätte fint med andra saker i rabatten än bara blommor!
    Tänkte att du skulle kunna komma förbi någon dag och bolla lite trädgårds ideer med mig?!
    Är sååå himla oinspererad just nu, behöver hjälp med lite tips. (har du lite energi över tas det oxå tacksamt emot)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!

    Bild bevis....nääää vi hoppar det!
    :0)

    Absolut kan jag titta förbi nån dag och babbla trädgård!
    Det är ju superskoj.Den enegin finns det alltid plats för!

    Vi hörs å ses.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Bildbevis...helt klart håller jag med Mia =)På torsdag sätter jag mig i frisörstolen, får se om jag vågar mig på en mörkare nyans....har ju varit blond mer eller mindre sen barnsben! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Haha!
    Njaaa,jag tror inte det blir någe bevis på detta!
    Ja,klart du vågar det!
    Jag hoppas på en mindre synlig utväxt nu iallafall.

    Må så gott.Linda

    SvaraRadera
  5. Var till dig på förmiddan idag,du va väl till frissan då.Synd att jag va en halvtimme för tidigt,annars hade man fått se den nya frisyren.
    Kommer en annan dag o får se hur pulvret fungerar. hörs o ses

    SvaraRadera
  6. Ny hårfärg, lät spännande, jag är för feg för hårfärgs förändringar nån dag kanske...
    Men du ser jag nån med värsta FLUFFET och mörkhårig då är det alltså DU, får du ducka i dörröppningar nu då...ahahahahah Bye bye mrs FLUFF kram Malin

    SvaraRadera
  7. Åj då,var du?
    Ja,då får du ta och komma en annan dag.

    Alltså pulvret gör susen!

    Har nyss bråttats med din man i kön på ICA.

    Kram kram Linda

    SvaraRadera
  8. Malin.

    Nu har jag skrattat så jag vek mig dubbel.
    Mitt i alltihop var tvungen att berätta för A vad som var så roligt!!
    =)

    Tur att han inte frågade vad pulvret kostade!??

    Jag tror jag kommer att skratta i sömnen inatt.
    Kram på dej!

    SvaraRadera