lördag 19 september 2009

Magasinet ger Inspiration!








Fredagskvällen bjöd då som bekant på ett väldigt trevligt
nummer av Magasinet. ( igen )


Jag hann bara bläddra några sidor och så började jag tänka.
Så ska jag göra såklart. Sen rann det bara på.
Fram med rödlöken, mossa, snygga band och allt
annat snyggt.
För här ska det bli höstfint.






Jag gjorde om flera fat här hemma. Tyckte att det var dags
att de fick en höstigare känsla.


Lyckades med det tror jag.













Hallen fick oxå lite nytt på krokarna.

Tänk att så lite gör så mycket.
Hemtrevligt blev det iallafall.













Hoppas att det klias i fingrarna på Er. Det gör det på mig
iallafall, det här är bara början på höstens pyssel.


Du kommer väl tillbaks?


Njut av höstens sommardag.
Linda

8 kommentarer:

  1. Så härliga bilder, ger riktig höstvärme!!!
    Visst kommer jag tillbaka nu när jag har hittat din fina blogg!
    kram åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa.

    Höstvärme.Då har jag lyckats att leverera tror jag.

    Då hörs vi igen då.

    Trevlig söndag till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Linda!
    Tack snälla du för fina ord på min blogg. Härlig blogg du har oxå, många vackra inspirerande bilder. Lycka till i min utlottning =)
    Kram Malin ^^,

    SvaraRadera
  4. Men Hallååå!
    Nu funkar inte djungel telegrafen.... nyheten har inte kommit till villa Smedsbo. Har magasinet kommit???
    Så himla fint du gjort,vilka underbara bilder! Nu är det dax att hoppa i stövlarna och ut i skogen och plocka lite mossa, kottar och annat fint.
    Tänk vilken underbar tidning det är(eller bok)man blir verkligen sååå himla sugen på lite pyssel.

    Må så gott/Kram M

    SvaraRadera
  5. Hallå Malin.

    Din blogg är underbar,har inte smält de vackra änglarna än.
    Tror nog jag måste beställa en.....

    Alla bloggvänner.Ta er en titt på denna blogg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Åhhhh häj vännen.

    Jag vet,jag har haft tanken i mitt huvud men du vet hur det är.

    Du vet skogen har väntat på mig,loppisfynd är gjorda,husvisning!?
    Det du.Tror jag måste skicka dig ett sms nu.......


    Bamsekram till däj.
    Linda

    SvaraRadera
  7. Jo visst kliar det i fingrarna. Hoppas hinna pyssla lite mellan pluggandet bara. Har haft en underbar helg i Prag. Där fanns det mycket fint att vila ögonen på. Ha de bra gumman så ses vi snart!!

    SvaraRadera
  8. Tänk att jag hade det på känn,har försökt att ringa dig nämligen.
    Ha en bra Måndag.Kram Linda

    SvaraRadera