fredag 18 september 2009

Magasin 5





Haha....vilken härlig Fredag!

Magasinet kom idag. Det skulle inte komma
förrän i slutet av denna månad.
Men jag tackar inte nej till denna underbara
tidning. Eller som jag brukar kalla den, BOK.






Som vanligt alldeles för många vackra bilder
att vila ögonen på.
Nu vet ni vad jag gör ikväll.
Just det. Bläddrar om och om igen och drömmer
mig långt långt bort.






Välkomna in i butiken för att vara säkra på
att hinna köpa ett exemplar.

Tills dess ha en alldeles perfekt Fredag!

Stor kram till ER.
Linda

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen! Önskar dig oxå en skön helg med massor av myyyys =)Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hallå Lina.

    Du just nu har jag mysfaktor till 100%. Läser Magasinet och ideèrna flödar nu.......
    ....så det har blivit lite omflyttat å massor med tända ljus.

    Det du!
    :)

    Ha det gott.
    Linda

    SvaraRadera