onsdag 9 september 2009

LYCKA!

Hallå där!!


Idag får ni ha överseende med att det
blir ett något kortare inlägg.
Har varit i skogen i 5timmar idag!
Kroppen skriker!!

Underbart skönt vill jag säga.
Barnen och jag hittade massor av svamp
mellan alla fikaraster....

Så nu vet jag iallafall att jag har lite
jobb de närmaste dagarna.
Just det, rensa!



Jag visade er tidigare det lilla bordet
som jag hittade åt vår lilla tjej på
loppis.

Nu har jag vitmålat bordet och
textat lite slarvigt uppe på.







Hon leker för fulla muggar vid
detta bord ska tilläggas.
Gärna med en väska på axeln
och den ska vara proppad med så
många mobiltelefoner som det bara går.



Som sagt LEKA=LYCKA!
Ha en fortsatt bra kväll. Hörs imån igen,
hoppas jag.
Kram Linda


2 kommentarer:

  1. LYCKA ?! Ja du, DU /NI var min lycka idag när ni kom som små "skogstomtar" med svamp till mig!!
    Du är ju otrolig!! TACK!!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Japp,skogstomtar är snälla förstår du!
    ;)

    Du ska se att det kanske kan bli fler tillfällen de plingar på dörren....

    Hur som helst så älskar vi att vara i skogen.Så det var bara kul att få dela med sig lite av vad skogen har att erbjuda!

    Godnatt min vän.
    Linda

    SvaraRadera