tisdag 8 september 2009

Loppisfynd från Tällberg!




Jag tror jag gått och blivit totalt galen i bord!! När vi var i
Tällberg i helgen lyckades jag hitta detta. Det var ett
riktigt fynd måste jag säga!
Det finns massor av ställen hos oss som jag skulle kunna
placera ut bord på. Men detta hamnade på trappen vid
vår dörr.




Efter att ha plockat upp massor av saker som jag gillar
både på, under och bredvid bordet så är jag riktigt nöjd
med resultatet.
Mer Välkomnande går det nog knappast att få tror jag.
Ägget, stort och tungt hittade jag i Vikarbyn. Det pyttelilla
H:et i Leksand. Alla vackra Åkerö äpplen var det bara att
hoppa över staketet till grannen å plocka.
Så nu är det bara att sätta igång fantasin där hemma och
fixa till det lite utanför dörren.




Ett till fynd. En helt vanlig simpel skomakarlampa. Vi har
varit utan ett tag så det finns en här hemma som är nöjd
över att jag äntligen lyckats att hitta en som kunde passa.
( nu ser han (A) vad det står i tidningen på morgonen )
2okronor var det väl värt eller hur?
Ibland har vi tur med att hitta fynd.
=)
Ha en fortsatt bra dag och Tusen Tack för att
Du är här.
Linda

4 kommentarer:

  1. Åh vilket fint ägg! Jag hanninte se att du gjort så fint när jag var förbi....å andra sidan kommer jag igen med tanke på min fina låda! :-) Kram K

    SvaraRadera
  2. Hallå där.

    Ja, visst är det fint?
    Mmmm, du gör väl det antar jag.
    ;-)
    Jag tittar lite extra på den nu innan vi skiljs åt.
    Lådan är riktigt FIN!
    Den kommer passa bra i erat hus.
    Jag får väl ta och komma till dig å "glutta"
    på den antar jag.

    Du,det är alltid lika kul när du tittar.Jag är så himla glad över att ha dig som min vän.

    Bamsekram till dej.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Hejsan! vilket fint bord,och med allt på,super bra! Nu har jag vattnat blomman och lovar att göra som du sa med den;-) kraam Annika

    SvaraRadera
  4. Hahahaaa....du är underbar!
    =))

    Lycka till då!
    Stor kram till dig,Linda

    SvaraRadera