tisdag 15 september 2009

Klar!




Som ni ser är nu stolen KLAR! Jag fick ett
tips av en besökare här på bloggen om vad
jag skulle kunna ha på den......

Tyg med stjärnor på.
Supersnyggt tycker jag med!

Tack Lina!

Så det ska jag leta efter nu minsann!






Jag älskar datorer...........å alla teknikprylar!!

När de fungerar!

Idag har jag stått i telefon och vid datorn
precis hela dagen. Har varit beredd att slänga
kortterminalen i golvet ett antal gånger!

:(

Min snälla morbror har släppt allt för att
hjälpa mig.

:)





Nu fungerar iallafall internet.

Jippiiiiii!

Men det andra är fortfarande ett stort
problem. Det ska väl lösa sig hoppas jag.

Hoppas att ni haft en bra dag i härliga
höst solen.

Ha det gott. Linda

10 kommentarer:

  1. Håller med Fy FN, riv inte ditt hår nu bara i ren förtvivlan allt löser sig :-) Det tar ara olika lång tid.....:-- Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!! Tack detsamma! Gillade din sida mkt! Och det där med ett stjärntyg till stolen låter som en toppenidé! E så svag för stjärnor:) Såg att du har butik! Någon webbshop?

    Ha en bra kväll!

    /Tove

    SvaraRadera
  3. OKEJ Malin jag ska försöka!
    Inte lätt alla gånger.

    Men det löser sig nog som du säger.

    Kram på dig.
    Linda

    SvaraRadera
  4. Hahaaa,ny besökare!
    Superskoj!
    :-)

    Tyvärr ingen webbshop,men ser man nåt man gillar så skickar jag gärna!

    Ha en fortsatt trevlig kväll.
    Linda

    SvaraRadera
  5. Det är så fint med rött/vitt, det kan jag ha året om :-) Lycka till med tyget.

    Hoppas jag kan ta en tripp till butiken innan det blir snö, hihi. Det brukar bli en inredningsrunda Säter-Hedemora-Avesta, så kul !

    Kram från Ulrika i Sandviken

    SvaraRadera
  6. Kul att du kikade in hos mig så att jag hittade dig. Roligt med en egen butik, det är en drönm hos mig. Du har själv en fin blogg. Fin stol och stolskjol. Hit kommer jag gärna tillbaka.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Tack Ulrika.

    Jag hoppas jag hittar tyget nånstans...!

    Du är alltid lika välkommen.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Hej Smultronstället!

    Kul att du är här.Vi hörs igen.
    Ha en bra dag.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Ååh linda jag blir så glad när jag kikar in hos dig. du får till allt så bra och du ger mig inspiration till tusen. Kram jessica

    SvaraRadera
  10. Hahahahaaaaa......
    Ja, men vad trevligt söta Du.

    Det ska jag leva på ett tag!
    Tack.

    Stor kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera