söndag 27 september 2009

JUL?!

Hej på er i stugorna.





Jag tänkte bara påminna er om att det inte
är så himla långt kvar till JUL!

Om jag inte minns fel, så brukar många
butiker plocka fram sina julsaker redan i
oktober månad.

Just nu känns det väldigt märkligt.
Med tanke på det sommarväder som vi
haft lyckan att njuta av den senaste tiden.

Hur som helst, nånstans liksom närmar
vi oss den.
Julen alltså.

Själv älskar jag julen. Mest tror jag att
det är själva känslan innan jul.
Allt pyssel som ska göras som sedan med
glädje slängs ut på Annandagen.

Oj. Sa jag Annandagen?
Ja. Det är sant!

Då åker julen ut med buller å brak!

En gång stod jag ut ända till Nyårsdagen.
Det var då vi bodde i lägenhet på tredje
våningen och jag slängde ut en Kungsgran
från balkongen utan att titta först!

Men efteråt gjorde jag det. Ingen stod ivägen!!

;-)

Men varför detta inlägg just nu om Jul.
Jo.
Jag har lyckan. Eller våra barn ska jag nog säga.

De blir lika glada varje år.
När tomten varit här och stoppat ner paket
i strumpan OCH lyckats med att fylla varsin
kalender med 24 paket!!

Inte illa, eller hur?

Så nu som ni förstår, har jag 48 paket som
ska kläckas!

Tips?!
Ja Tack!








Må så gott.
Kram Linda

4 kommentarer:

  1. 48 paket sa du, jag har 72 paket slå det du =)Nyckelringar, klistermärken, hårspännen, suddigum, tuggumin....till Amanda är det lätt, mycket svårare med killarna tycker jag! Men det brukar alltid lösa sig till sist =)Själv längtar jag till mitt paket, ett zinkhus som du vet! ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Säljer du sådan strumpa som du visar på bild? Den var fin tyckte jag och skulle passa bra hemma hos oss oxå =)Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Hahahaaaaa!
    Du är nog inte klok!
    Folk tycker jag är galen som har 48st.
    Men du är värre!

    Jo,tuggummi,snoddar....det brukar jag få till.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Nämen hej igen!

    Jo Lina.Den kommer att finnas,men jag får väl vänta ett tag innan jag skyltar jul,antar jag!
    Håller med,den är kanonfin!

    Kul att du gillar den.
    Linda

    SvaraRadera