lördag 12 september 2009

Höst nyheter

Hej på Er.



Äntligen säger jag bara. Äntligen!!

Så jag har väntat på nya saker till butiken.






En gigantisk stor prydnadskål som är en
given blomma på hösten tycker jag.
Så enkel och vacker i en kruka på trappen.
( eller på cykeln Mia )
;-)




En dubbel industrilampa som jag är
galen i..........
...hur ska jag kunna vara utan den?




Trevlig Myrten och en snygg griffeltavla att
skriva nåt passande på.







Hoppas att ni blir nyfikna på allt som
kommit in i butiken!
Nu har ni iallafall fått ett litet smakprov.
Vi ses väl?
Nu intar jag ryggläge igen med min marsipan
choklad.........
Gott,gott!
Stor kram
Linda






4 kommentarer:

  1. Halloj, ja du hade verkligen fått in många FINA nyheter jag blev heönöjd med min nyinköpta "pryl" den ska få sitta i tvättstugan så fort den blir klar (tvättstugan alltså) . Du självklart får du ett kort på "prästkragen", kul att du vill ha ett!! :-) Ha en trevlig söndagkväll, själv ska jag titta på "kändisdjungeln när Catarina äter testikel, fy faaa_ va äckligt och HON kommer aldrig FIXA det.....hahahah kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad GLAD jag blir!
    Jag älskar det kortet!

    Du,jag har faktist inte sett detta program men det är väl dags ikväll då antar jag.

    Kram på dej.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Jovisst kan man "hotta upp" cykeln med en kål på paket hållaren *fniss*
    Höstens blommor är verkligen mina favoriter.

    Ikväll blir det inte så mycket pyssel här hemma, ska ta det lite PIANO, vi har nämligen fått en ny möbel. Vet inte riktigt vad jag tycker om den...

    Vi ses min vän!
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Hahahahaaa..........

    Piano,vad skönt!
    Här kokas det trattsoppa,smaskens!

    Hoppas den passar.
    Stor kram till dig min vän.
    Linda

    SvaraRadera