fredag 25 september 2009

Färdig!




Som ni vet så "blev jag" med ett bord till
i söndags.

Strålande tycker jag själv.
A muttrar lite men det spelar absolut ingen
roll .


Mina tankar flög lite fram och tillbaka om
vad jag skulle göra med bordet.

Rött, vitt, långa ben, korta ben, inne, ute......

Ja, ni förstår att det varit jobbigt!












Nu förstår ni iallafall att det blev korta
ben.


Jag visste inte på vilket sätt som jag skulle
lägga fram det där med att korta av benen
på bordet.

Trodde nog att A skulle skrika bakut!

Men nej, det gjorde han inte.

Faktist lite konstigt.
Han brukar säga stopp, för många av
mina mer eller mindre knäppa ideèr.









Även jag förstod, att jag inte kunde hålla
fingrarna borta från färgburken.
Riktigt bra blev det.







Det fick bli ett bord att ha inne.
Vilket fynd säger jag bara!





Må så gott.
Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. KUL!!!
    Kan tro det blev riktigt bra :)
    Tänk vitt... det kan man gör med nästan allt.

    Ha en skööön helg/kram M.

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Verkligen. Kör du med en ny pryl in två ut? Jag skulle behöva MEN har så svårt att plocka "bort" prylar som jag tycker om.....
    Blir ju bara mer och mer.....:-) Kramen Malin

    SvaraRadera
  3. Absolut. Jag tänker vitt så mycket jag bara orkar....

    Ha det gott min vän.

    SvaraRadera
  4. Hahaaaa Malin.

    Det blev iallafall lite omflyttning.På vad kommer det bild på en annan dag.

    Ta hand om dig.
    Linda

    SvaraRadera