fredag 11 september 2009

En dag på jobbet......




Denna Fredagkväll tänkte jag ta tillfället att
berätta lite om gårdagen........

En kund som jag tycker är väldigt speciell
kom in till mig i butiken.
Det är sällan hon kommer in, men när hon
väl kommer då pratar vi länge.

Jag berättade för henne att jag är kär i
pioner. När hon kommer hem så tittar hon
i en bok och ringer mig för att berätta att
denna vackra blomma försöker att säga mig
något.
Det är något som jag i fortsättningen ska
tänka på varje dag.

Att leva i nuet att inte hela tiden tänka framåt.

( vilket jag alltid gör )

Att ta vara på all värdefull tid i livet.

Hmmm... ( Tack L. jag tänker på dej )





En stor pall med massor av nya varor hann också komma
till butiken.

Nu är butiken välfylld igen.
=)






Sen skrev jag igår att jag hade en brudbukett
att göra.

Visst blev den vacker?







Rosor i renaste vitt med lite olika passande grönt.
Sen såklart massor av pärlor och tråd.
All Lycka till Brudparet som gifter sig imorgon......
Tyvärr kan jag inte avslöja vilka de Lyckliga är.
Ha en trevlig Fredagkväll i soffan.
Linda

2 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin brudbukett!! Vad duktig du är =)Ha en bra helg! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hihi....Tack för det Lina!
    Ha en bra helg du oxå!
    :)
    Linda

    SvaraRadera