torsdag 20 augusti 2009

Titta in!

Hej på ER.


Det blev ett till inlägg idag.
Barnen sover och A är ute på sjön
med båten, då passar jag på att sitta
vid datorn. =)

Tvätten väntar, men det är inte
lika kul!

Jag tänkte att ni skulle få titta in till oss
en sväng så här på Torsdags kvällen.

Varmt Välkomna.




( hela vår övervåning är klädd med råspont )




( egen design, såklart en röd häst )





( fotpall som jag nyligen klätt om )






Det röda kommer igen i så gott som hela huset. Vi har
mycket VITT så jag tycker att det blir värme med de
röda inslagen lite här å var.
=)




Här kommer då budskapen som jag skrev
om tidigare.
Så passande! Eller hur?





Idag har jag genomfört en idè som jag kom
på häromdagen.
Inne på Ebbas rum har jag då gjort en
sänghimmel.
( jag å jag......mamma har sytt.....TACK! )
Den är gjord av ett gammalt lakan med
en vacker SPETS på.
Så himla enkelt å jag är riktigt nöjd måste
jag säga!
Hon oxå, måste tilläggas.
Jag är på plats på Söndag igen. Hoppas
att ni kommer tillbaka då.
Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Jaså tjejen...så du har börjat konkurera med mig och dalahästarna ;)Jag som precis hade tänkt fråga dig om du ville köpa in ett nytt gäng med tavlor och hästar?? Fast det kanske du kan göra ändå... Kommer att starta eget nu när försäljningen bara ökar och ökar =)Detta gör ju som vi pratat om förut det enklare att köpa in! Ha det så gott och hoppas att du hittar riktigt fina fynd i uthuset! KRAM Lina

    SvaraRadera
  2. Hallå Lina.

    Du behöver inte vara orolig för dina tavlor.
    Dessa som jag har hemma och som jag gjorde i butiken när jag öppnade den är inte lika dina.
    Du har tyg bakom, det har inte jag!

    Ja,jag hoppas verkligen att det blir många fynd.

    Hej hopp. Linda

    SvaraRadera
  3. hälsa till farmor Stina.Hörs efter semestern.
    kram

    SvaraRadera
  4. Heeeeeej!! Det är ju lite fuskigt för jag har ju nyss varit hem till dig så för mig är det ju ingen tjuvkik hehe och guuuuud så fint ni hade det, övervåningen har inte jag släppt än, det var sååå snyggt!!! Ha en trevlig HELG på er hela familjen.......kram Malin

    SvaraRadera