fredag 7 augusti 2009

Tävling!

Hej på er i värmen!


Härligt med lite sol, eller hur?
Äntligen säger jag.

Nu är det så att det är en semester som
väntar på oss imorgon.

Vi ska byta miljö ett tag, nämligen till en
gammal Prästgård lite norr ut i detta
landskap. Som jag hoppas är omringad
av en massa LOPPISAR i min smak.

Jag kommer att vara tillbaka här
igen lördagen den 15 augusti.

Under tiden hoppas jag att ni tittar in
här på bloggen ändå, men framförallt är
med i min tävling.






2 stycken av er kommer att vinna ett U;
kanske till Uterummet?

Vad vet jag!?




1 av er kommer att vinna ett Trähjärta!
Vad ska du göra?
Lämna en kommentar å du är med å
tävlar!
Enklare kan det inte bli.
( kom nu ihåg att jag måste godkänna
din kommentar, därför kanske den inte
syns förrän på lördag )
söndag ser ni vilka vinnarna är.
Hoppas ni förstår.
Med hopp om en underbar helg och
en trevlig kommande vecka!
Många kramar Linda

7 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med och tävla =)
    Tack för en fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Ar i Prag nu och njuter av weekend med maken! Gick in en snabbis pa hotellets internat och sag din tavling! Sjalvklart vill jag vara med och tavla! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  3. SEMESTER!!! Sköönt, hoppas att ni har det bra, hör av dig när du kommer hem så tar vi en titt på lite bilder!! åååååå självklart är jag med i din tävling, kuuuul!!! Whish me lUck.....Malin

    SvaraRadera
  4. Tack för senast..hi hi..
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  5. Jag blir galen-får inte in mina inlägg...suck. Hur som heslt, om det kommer med så vill jag såklart vara med och tävla. Hoppas att ni har det bra!Kramis

    SvaraRadera
  6. Vilken fin tävling..och fin bokstav,hihi
    Hoppas på tur !

    Hälsningar Ulrika i Sandviken
    evaulrika@yahoo.se

    SvaraRadera
  7. Kul för dig att äntligen få lite semester. Det kan du behöva. Hoppas du hittar många fynd på ev loppisar. Hoppas också på tur i din tävling.
    Kram B-I

    SvaraRadera