tisdag 18 augusti 2009

Stolt över att ha.....

....fått in design från A.Vretinger i butiken.

Se själv!








Sååå söta hjärtan i tyg. Vem har inte en plats
för ett hjärta ( eller fler ) i sitt hem?
Jag kan säga att jag är tokig i hjärtan.
Ni är nog fler som tycker som jag.





Dessa fantastiska lyktor fastnade jag för
på en gång jag såg dem.
Helt makalösa.
Handgjorda, med en rå, sliten touch.




Såklart kan jag inte vara utan.



Ljusen kommer brinna i två stycken inne hos oss ikväll.
Det lovar jag!
Budskapet på dem får ni se sen.
Ha en alldeles underbar tisdag.
Linda

6 kommentarer:

  1. ååå vilka fina! en sån måste ja köpa! eller två kanske :) hoppas Ebbas nya säng blir bra. Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Men visst är de?
    Jag tror jag blivit kär! (igen)

    Förstår att du vill ha.

    Ja,sängen ja.Den känns som ett hav måste jag säga.Ingen är lyckligare än hon.När hon får en sänghimmel över tror jag hon blir ännu lyckligare.

    Stor kram Linda

    SvaraRadera
  3. JÄTTEFINA hjärtan o även ljusen.
    Vi hörs,kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller bara med.Är stormförtjust i dem faktist.
    Har två som brinner framför mig,men nu vill jag ha fler.
    Kram kram Linda

    SvaraRadera
  5. Ser att du fått in mycket fina saker igen. Jag känner också för hösten. Skön luft och fina färger. Underbart!! Kul att jag vann, hihi...

    Johanna

    SvaraRadera
  6. Ja hösten är verkligen det BÄSTA av allt!
    Japp,det är bara att komma in å hämta ditt paket.
    Då kanske vi ses snart då.
    Kram Linda

    SvaraRadera