måndag 31 augusti 2009

Överraskning på loppis!


Ja, denna gamla LP skiva lyckades vi se bland
gömmorna på loppisen!
Nu är det så att detta inte är vilken skiva som
helst, barnens farfar spelade i detta band en gång
i tiden.
" Tom Collins Fem "
Eftersom farfar är en ängel i himlen så är
det guld värt att båda barnen nu har varsin skiva
på deras rum.
När längtan blir för stor är denna underbara
bild ett minne för barnen som aldrig träffat
honom.





Sen lyckades jag även hitta detta roliga
bord till minstingens rum.
Ett slagbord som jag aldrig sett maken till!
Verkligen kul måste jag säga. Såklart ska
jag ta fram färgburken och penseln och göra
bordet vitt.
Men det blir nog imån det!
Tack för att du tittade in. Jag blir alltid lika
glad!
;)
Kram Linda


2 kommentarer:

  1. Har nya tidningen kommit?
    Hade köpt den idag om det va så.

    SvaraRadera
  2. Hallå där!!
    Näj näj,då säger jag till vettu!
    Kram från mig.

    SvaraRadera