söndag 23 augusti 2009

Mys!


Gokväll på ER ute i stugorna!
Nu är vi på hemmaplan igen. Äntligen tillbaka.
Just nu i detta skrivande sitter jag i vårt uterum
och bara njuter av alla fynd som jag gjort hos
Farmor i helgen.
Om vi säger så här:
Å vadde liksä dä! ( typ, skulle inte tro det! )
( det har jag hört ett antal gånger under
denna helg )
Vad jag än tog fram tyckte hon var skräp.
Men GULD för mig.







Massor av gamla glasburkar fick jag med
mig hem. Nu står några här på bordet, jag
ställde i blockljus.
Vips så blev det väldigt charmigt.
Kökssoffan som jag visat tidigare har
under kvällen hamnat här ute. Den ska
ersättas med en annan. Jag har nämligen
släpat med mig en hem från Värmland.
Inte bara den heller. Jag visar imorgon.
Hur som helst. Mycket kul att vara tillbaka.
Kram Linda

4 kommentarer:

  1. God kväll,välkomna hem!! Va roligt att du hittat massa " skräp" hi hi. Men roligaste var nog kommentaren från din farmors syster, lite annorlunda tycker jag :-) Då har jag ju lyckas med vad jag ville få fram iallafall haha
    Vi SES i veckan. kram Malle

    SvaraRadera
  2. Tack för det söta Du.

    Hon är helt otrolig den där Emy!
    Du,VERKLIGEN lyckats!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Låter som att du haft en bra helg.. Börjar åka till Falun i morrn. Nu drar allt igång igen och jag ska samåka med din granne, ja nästan iaf så nu hoppas jag få tid till att kika in hos dig nån dag.. Kram JE

    SvaraRadera
  4. Skönt när rutinerna drar igång igen.
    Jamen då ses vi snart,hoppas jag.
    Kramar från mej.

    SvaraRadera