måndag 24 augusti 2009

Men så kul....







......det var att titta igenom Farmors uthus.
Alltså en riktig GULDGRUVA för en sån
som mig. ( som gillar allt som är rostigt och
gammalt)
Vi har klättrat i taknocken och i logen, ja
vi har varit överallt!
Fynden har varit många. Jag är så glad
över att vi åkte alla milen.
Med en fylld släpkärra och en proppad bil
tog vi oss hem över skogar å sjöar.
Det är nu allt det roliga börjar. Att genomföra
allt som jag tänkt med sakerna.
Färg, sandpapper.......
Imorgon ska ni få se resten.
Missa inte det!
Kramen.
Linda






4 kommentarer:

  1. Där skulle man varit med :-) KRAM Malin

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis känslan! man blir ivrig, pirrig och plusen går upp...
    Finns det något mer spännande än att gå på fynd jakt? Tänk att folket förr sparade på så mycket, en skatt för oss.

    Tack för att du tänker på mig :)

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Jamen visst.
    En guldgruva förstår du.Stackars farmor!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hallå Mia.

    Precis!
    Å så sant,vad de sparade på saker förr.Det sorgliga är att farmor berättade om allt som blivit slängt genom alla år.
    =((
    Flera STORA zinkbaljor bla.!
    Makalöst.

    Klart jag tänker på dej.Vi är ju som systrar.
    Du,jag kommer drömma om Smilla inatt.Hennes ögon var bara helt otroliga.

    Stor kram.
    Linda

    SvaraRadera