söndag 2 augusti 2009

Kärlek

Hej på ER.



Nygift som jag då är så hade jag
idag tänkt bjuda på en saga....

...om ni tänker efter lite grann.

I sin ungdoms dag när man är så himla
kär å lycklig.
Det finns inget annat i hela
världen än den STORA kärleken.

Eller hur?



Kärleken spirar och vi sitter ihop, vi
är ett men ändå två.
Liksom klänger sig fast vid varann.
Riktigt hårt dessutom.
Underbart.

Det börjar bli något mer. Det finns ett ord
som heter kärlek.
Just det, kärleken växer.......
;-)


.....den blir större å större å större å större!



( kärlek vid första ögonkastet )


KÄRLEKEN! Den blommar ut!

Precis när den är som bäst så är den
verkligen STÖRST.
A, än en gång. Jag är så lycklig över att
få vara Din alldeles egna fru.
P & K
Linda

2 kommentarer:

  1. Ja,en liten tår fick även jag när jag skrev detta.Men det är ju så det verkligen är.
    Kram Linda

    SvaraRadera