fredag 7 augusti 2009

Jisses......!?

Härlig dag med barnen i Lillsjön........


Ja, iallafall i några timmar.....

Hemma i butiken fanns det några som hade andra planer!





Planen är klar, nu kör vi!






Mmmm, förvandlingen är klar!!
Vad ska man säga?

Dessa härliga vänner ( eller... ) gjorde då ett besök vid
Lillsjön för att hämta mig.

Inte direkt diskret, även om ni försökte. Men det var
fler än vi där.....

Inte ett ord, fick de ur sig. Tog bara med mig till bilen,
sen åkte vi.
Tankarna snurrade, under tiden fick jag gott och mindre
gott att dricka...!

De började iallafall att prata med mig till slut och de
avslöjade vad som fanns bakom de fula maskerna.

Kunde väl tro det?




I denna tjusiga krona ( tack Lova ) fick jag härlig
massage och en mycket trevlig tid med mina
kära vänner i Härliga Sätrabrunn.

Inte helt fel kan jag säga.






En dag med mycket SKRATT
och tårar,
tilltugg och drickbart avslutades med
en fantastisk god mat på kvällen.
Mina underbara vänner. Tack för en dag
som kommer att vara ett minne för livet.
( även för barnen )
Tack för att ni finns. Love You.
Puss å Kram, Linda

8 kommentarer:

  1. hoppas ni får en bra vecka med skön avkoppling.
    kram från oss

    SvaraRadera
  2. Hallå.
    Tack så mycket för det.Jag hoppas det kommer att bli bra.
    Ha en bra vecka ni oxå.
    Kram alla vi.
    ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack själv. Du fyllde vår eftermiddag med många roliga funderingar o kommentarer innan vi kom på plats. Vi hade riktigt kul i allafall och jag hoppas att dagen kommer finnas kvar i ett litet kryp in hos dig som du bara har att plocka fram när du vill le en smula. Du blir nog en förträfflig fru Hansson! Puss o lyckönskningar till er båda från "långa gubben H"

    SvaraRadera
  4. Tänk att du nu är fru Hansson. Hoppas ni har det bra hela konkarongen och att du gör någe fynd där uppe i norr. ///Jojo

    SvaraRadera
  5. Tack själv för en rolig och skön dag. Hoppas ni har en skön vecka i "skogen". Pussåkram
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Haha....ja,visst kommer det att vara ett minne för livet!
    Tusen kramar från mig!=0)))

    SvaraRadera
  7. Hallå där Jojo.
    Ja några fynd blev det faktist.Men lite besviken på loppisarna det är jag allt!
    Vi har slagits med myggen hela veckan med fiskespö i handen.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Sandra.Skogen det var rätta ordet!!
    Haha.
    Helt sjukt långt ut i skogen måste jag säga!
    Men nu är vi hemma med alla moderniteter.Som exempelvis telefon och tv!
    Kramar Linda

    SvaraRadera