måndag 31 augusti 2009

Fynd i skogen idag!

Hej på er.


Ja denna morgon packade vi ryggan tidigt
på morgonen.

Skogen väntar..........







Hela familjen älskar att gå i skogen. Förutom
den minsta som ibland kräver lite lift på
våra axlar.
Låter det jobbigt?
Det är det!
Men med lite fika paus brukar det gå bättre.
Vi hittade iallafall en hel del svamp.
En stor korg fyllde vi.
=)





( grannens underbart vackra lingon )
På vägen hem från skogen lyckades vi stanna
vid en loppis!
Såklart fanns där fynd som vi alla ville ha!
Vi åkte hem och hämtade pengar i hopp om
att det skulle finnas kvar när vi kom
tillbaks!
Det gjorde det!
Visar det nästa gång.
Ha en bra dag.
Linda




2 kommentarer:

  1. God Morgon, trattisar!! HMMMM VAR hittade du dem?! :-) (Hemligt ställe som alla andra) Finns väl inga kvar nu men jag hittar ALDRIG svamp!!! Mitt hemliga ställe är mataffären hahaha Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hallå där.

    Mataffären!??
    Näää, nu får du sluta!

    Jag behöver ju inte skriva stället här men, jag ska nog se till att du kommer hitta dem.

    ( du måste ju göra min soppa )

    Kram kram Linda

    SvaraRadera