söndag 2 augusti 2009

Fru Hansson.....








.....090801!
Tack till Min Älskade Mamma,
för allt slit vid symaskinen,
kreativa Malin
( ni ska få se mer bilder sen, av en riktig
fotograf ),
underbara Sofia,
för all hjälp med ringen som
hamnat på mitt finger,
fantastiska Jeannie
( du sjunger
som en gud ),
otroligt snälla Jenny
( som hoppade in sådär,
trots semester ).
Sen såklart till alla Ni som var med och gjorde vår dag
till ett Minne för Livet.
Sist men inte minst till min Roliga Man, ( man, vad konstigt )
Tack för att jag fick " kidnappa " dig
och att du sa Jaaaaa.
Av hela mitt
hjärta, Jag Älskar Dig.
Din Fru.

10 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick vara med vid denna högtids stund!!!
    Så fantastiskt fina ni är.
    UNDERBART! :)
    Mia Thomas och Lovisa.

    SvaraRadera
  2. Men ååååh GRATTIS!! Visst är det helt underbart att få kalla sig man och fru =)Lycka till på er resa tillsammans!! STOR KRAM Lina

    SvaraRadera
  3. Tack min söta vän.
    Gratulerar till din hylla idag....
    Stor kram från mig

    SvaraRadera
  4. Ja Lina,än så länge känns det rätt konstigt men alldeles underbart.
    Fru Hansson
    =)))

    SvaraRadera
  5. GRATTIS igen, och lycka till med att vara fru & man!!!! Ni var såååå fiiina tillsammans!!! Kram

    SvaraRadera
  6. Tack Malin.Det var skoj att ha dig som ett litet stöd där alldeles innan...
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Grattis och lycka till B-I m fam

    SvaraRadera
  8. Ni var jättefina alla fyra.Tack för att vi fick komma.
    Maten var fantastiskt god,som du lagat.
    Lycka till i fortsättningen som man o hustru.
    moster o morbror

    SvaraRadera
  9. Ja,det tycker jag med.När kvällen var slut ville jag inte ta mig mina kläder och nålarna i håret fick gärna vara kvar....
    ...men eftersom det var 52stycken så hade nog nattsömnen blivit en aning rubbad!
    Så det var lika bra att plocka ur dem.
    :-(
    Stor kram till Er från oss.

    SvaraRadera