torsdag 27 augusti 2009

Färdigmålat!



Den nymålade soffan är på plats i köket!

Aldrig hade jag kunnat tro, att vi skulle stå som ägare av
två kökssoffor. Men nu gör vi det!
En ute och en inne.
Hihi!

;)






Det lilla bordet blev alldeles perfekt att ställa bredvid
läsfåtöljen på vår övervåning. Tänk så jag har letat efter
detta bord. Så långt borta men ändå så nära.
( tur att A tog sig upp i nocken, detta bord skulle bara ner,
om så med tre ben! )


Några fönster fick också plats i bilen hem. Vilken tur säger jag!
Ett hamnade så fint på väggen i trappen upp. Super snyggt!
Lite rost skymtar oxå!
( tror A oxå tycker det, han har inte sagt nåt........än! )
Ikväll njuter jag av trevligt sällskap i växthuset.
Vi hörs imån igen.
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Snyyyygt,tänk att jag också har ett fönster nu, det gör mig glad, och ännu gladare när det hittar sin plats och man blir så där nöjd när det känns rätt....haha ja aa DU vet vad jag menar hahaha . Ha en trevlig kväll i växthuset!! :-) KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Japp vi har det gott!
    Just nu är vi på väg in till dig för att ta oss en titt!
    Kul att vara hos dej igår.
    Må så gott söta Du.
    Kram Linda

    SvaraRadera