lördag 29 augusti 2009

Egen tillverkad.......







....takkrona i TAGGTRÅD!

Håll i hatten men ni ser och läser rätt.

=)

( jag har inte blivit tokig )


Visst var det lite pyssel att få till det. Men
hur kul som helst. Det började med ett test,
som bara blev större å större.


Trot eller ej nu hänger den i växthuset. När
jag gick dit med den hoppades jag att grannarna
skulle titta bort.


( tror att jag skulle bli dumförklarad annars å andra
sidan är de nog inte så förvånade heller )

Jag hade tur, ingen såg mig!


I dagsläget vet jag inte om jag är nöjd med min
skapelse eller ej. Men än så länge hänger den kvar.

Egentligen är den rätt häftig och verkligen
annorlunda. Det kan jag skriva under på.


Nåt annat som är riktigt annorlunda är att jag nu
ibland svarar;

Hansson, när telefonen ringer.

;))


HiHi!!


Fortsatt trevlig Lördagkväll!
Fru Hansson

5 kommentarer:

  1. Hej Linda! Men du, vad knäpp jag kände mig idag när jag kom in alldeles kallsvettig och febrig och skulle köpa färg, snacka om manisk! ;)....i alla fall så är burken stängd och jag har intagit soffläge den mesta tiden idag! jag tycker att din taggtrådskrona blev super, visst annorlunda men snygg ändå! Har du några pilkransar? Jag har en i mellanstorlek men skull vilja ha en större. Ha en bra kväll! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hallå där Lina.
    Tur att locket sitter på och att du har ryggläge!
    Viktigt det där!!

    Jag har ingen just nu,mellan upp det.Så hör jag av mig till dig.
    Kvällen är bara bra,men lite för mycket candy tror jag nog.
    Trevlig kväll själv. Linda

    SvaraRadera
  3. Jisses Lina,vad blev det där?
    Jag menar såklart, kollar upp det!
    Krya på dig.

    SvaraRadera
  4. men..... det där ser ju ut som om Ernst varit framme :)

    //Morbror Thomas

    SvaraRadera
  5. Hahahahaaaaa!
    Nu har jag skrattat så jag nästan kissat på mig!

    Riktigt så har jag inte tänkt.Men du har ju för sjutton rätt!
    Det är ju en Ernst så det bara sjunger om det.....

    Denna kommentar är nog troligen den roligaste jag får läsa på denna blogg.
    =))

    Tack för den min underbara Morbror.

    Kramar från din trevliga syster dotter!
    ;)

    SvaraRadera