onsdag 19 augusti 2009

Bilder klara!




Idag kom då Malin för att visa bilder från
Bröllopet.
=)
Jag som absolut inte gillar att se mig själv
på bild!
Men detta var så himla kul.
En dag som jag önskar skulle vara för
evigt.
En dag då jag känner mig så himla fin.
En dag då ögonskuggan och nålarna sitter
som de ska.
En dag att ÄLSKA!!
En dag att MINNAS!!
Tusen Tack Malin!
Är ni nyfikna på mer bilder så ser ni dem här
Vilket jag hoppas att ni gör såklart!
Vi hörs snart igen.
Stor kram till ER alla.
Linda

7 kommentarer:

  1. God morgon, TACK för presenten den var oväntad och jag gillade den supermycket, den har redan fått sin plats! :-) Du ska få se......Ja bokstaven hänger också uppe....

    Känt varandra länge? Tyckte också att det kändes så...hahhah :-) Malin

    SvaraRadera
  2. Åhh,vad bra att du gjorde det.
    =)

    Men vad lustigt att du fick samma känsla.
    Hihi.

    Bamsekram till dig.

    SvaraRadera
  3. Grattis fru Hansson fick höra den roliga nyheten i dag. Vilka vackra bilder. Var stolt över dig själv. Kram dagmamme Maria

    SvaraRadera
  4. Men Maria.
    Åhhh vad kul att du visade att du varit här.Om du visste vad GLAD jag blir.

    Ja du,det var bra sagt tycker jag.
    Jag ska absolut försöka att vara stolt över mig själv.

    Än en gång Tusen Tack!
    Vi ses snart.Min Man har ju fått för sig att börja jobba lite tidigare.....
    Stor kram till Dig.Linda

    SvaraRadera
  5. Sååå fin brud =)Malin är verkligen duktig på att ta kort och du var så vacker =)Ska bli spännande att se mer kort på "proffsbloggen" =)Kram Lina

    SvaraRadera
  6. Häj Lina!

    =)))
    Åhh,så snäll DU är!
    Jag blir såklart överlycklig av din kommentar.

    Ja hon är helt suverän,vår lilla Malin.
    Kul att Du ser fram emot mer av bilderna.
    Jaru,Linas kommentar var så himla kul tycker jag.Den var tvungen att komma fram.

    Godnatt på Dig.
    Linda

    SvaraRadera
  7. Jättefina bilder!!! Kul, jag hamnade visst på en annan blogg ett tag.. Jobbar imorrn men jag måste ju titta ner till dig av fler anledningar nu. Kram

    SvaraRadera