torsdag 9 juli 2009

Välkommen in till oss!

När ska det sluta regna?



Den frågan tror jag alla ställer sig.
Inspirationen är inte riktigt på topp
i detta väder.
Här på bloggen idag kommer lite bilder
från vårat hem.
Tänkte att det var dags att ni fick er en
liten titt!

Innan har det mest varit bilder ute.
Under tiden regnet faller ute så
blir det då bilder
innanför husväggarna!






Ett välkomnande vid dörren är alltid
trevligt.
Eller rättare sagt ett MÅSTE!
Jag är fullkomligt galen i kransar.
( det vet ni sedan tidigare)
Vet inte riktigt hur många som finns
vid vår dörr. Men det stannar inte
på siffra ett, det kan jag säga.







Köket. :)
Jag har en stor kärlek till att laga mat
och baka.
Där trivs jag som fisken i vattnet!







Sen lite bilder från barnens rum!
Gamla slitna möbler som går igen i hela
huset, finns här oxå.
Barnen gillar det lika mycket som jag!
På återseende!
Kram Linda

























































4 kommentarer:

  1. Vad fint ni har hemma =)Många fina små detaljer! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Aaaahhh, kul att se bilder inifrån, men jag förstod nästan hur det skulle se ut, fint såklart....kraaaaam på dig!!!

    SvaraRadera
  3. Jag fick en liten efterlysning på bilder inne från huset.
    Så här kom de!
    Kul att du gillar bilderna!
    Många kramar till dig Malin.

    SvaraRadera