torsdag 23 juli 2009

Stjärnorna är på plats!

Hej på Er.


Jag kan inte riktigt sitta still.
Så därför har jag och vår
moderiktiga 5-åring bestämt oss
för att göra om hennes rum.




( jag menar efter 1 1/2 år är det
väl dags att göra om? )

Så vi har slipat å spacklat för att
göra lite NYTT!




Här är en liten tjuvtitt på de
STORA stjärnorna.




Visst visar vi alltihop!
De är så himla läckra
dessa stjärnor!

Eller vad säger Ni alla stjärndiggare?




Den är inte liten!
= 0)




Den nymålade hyllan fick flytta
lite grann. Sen placerades lite
nya saker där istället!





Gissa om hon blev nöjd?




Mmmm, det kan jag säga att hon
blev. Till och med så att hon backade
ut ur rummet första gången hon
såg tapeten.



Mailegs klädnypor kan man göra
mycket skoj med!



Allt från teckningar till foton hamnar
här!
Tack för att Du tittade in idag igen.
Alltid lika kul.
Lämna gärna några ord...
Kram Linda






6 kommentarer:

  1. Men sååå snyggt det blev, I like, stjärndiggare som man är =)Finns dem i några fler färger? Har planer på att göra om i Amandas rum, röda stjärnor skulle passa henne bra! =)Tål att funderas på....Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hallå Lina.
    Ja visst blev det?Hon är så lycklig kan jag säga.
    Den tjusiga stjärnan finns tyvårr inte i rött,vår lilla tjej är oxå en röd buse.
    Men den finns i blått och svart.Mitt minne svek mig just nu om den även finns i sand.Kollektionen heter iallafall New Classics från Borås.
    Vi kanske ses på F snart då.
    Du,fasen vad det regnar...
    Linda

    SvaraRadera
  3. Som sagt jag är ju lite nyfiken som du vet.Kunde inte hålla mig imorse,det blev kanonbra.
    Ja,Ebba jag blev jätteglad när du sa att du bjudit oss på ditt kalas.Arne kommer också.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hallå där.
    Vi är lika du å jag......
    Fint blev det.
    Vet du,strax efter du gått plingade det igen.
    Då hade jag lyckan att snabbt cykla iväg för att kolla in en sten....
    ..den är på plats nu i trädgården.
    Bild kommer imorgon.
    Om du inte hinner före förstås!
    =0)
    Linda

    SvaraRadera
  5. ÅÅHHHH woow va snyggt, jag vill, jag vill OCKSÅ göra OM PÅ EN GÅNG, :-) kanske nått att göra när det ÄNDÅ bara regnar UTE.......KRAMEN KRAMEN
    P.s Fy sjutton vad energi du måste ha :-)skicka lite av det till mig är du gullig!

    SvaraRadera
  6. HAHA!
    Ja,stjärntokig som du är, så förstår jag att du tycker det!
    Men jag tycker oxå att det blev jättebra.Det behöver inte vara en hel vägg som du ser...
    Precis,detta väder gör att det blir lite jobb innanför väggarna.
    Men det är bara lite mysigt.
    Här kommer det iallafall lite av din beställning.
    Må så gott,Linda

    SvaraRadera