fredag 24 juli 2009

Sten, Ja Tack!

Får jag presentera denna vackra sten.

En sten som jag hade lyckan att få
hemkörd av en kille som var hos våra
grannar och jobbade.
Han visste att jag var på jakt efter en stor
sten till trädgården.

Rätt som det var plingade han på dörren
och sa att nu var det dags att snabbt åka
och titta på en.

Efter 7 minuter var barnen och jag på plats.
Den var alldeles perfekt!




15 minuter senare stod den på sin plats i
vår trädgård.
Ibland ska man ha tur och det har jag just nu.




Alldeles mossig och fin står den här
och jag är så lycklig för denna sten.

Många betalar för att få bort stenar från
trädgården. Jag gör tvärtom, betalar för
att få hem en!
Jag vet inte om det är jag som är galen
eller om det är Ni som inte har en
STEN i er trädgård.

Tack Stefan!

Önskar er en fortsatt BRA fredagskväll.
Linda

6 kommentarer:

  1. Stenkul! Väldigt fint och dekorativt tycker jag oxå med stooor sten i trädgårn =)Ska kolla in stjärntapeten...Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Visst är det?
    Ja, då kanske vi ses då!
    Trevlig helg till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Det blev fint i din trädgård med stenen. Har nyss (eller igår kväll)kommit hem från Frankrike men det första jag gör nu på morgonen är att kolla din blogg och det är alltid lika roligt att läsa vad fint ni gör och hur pysslig du är önskar jag orkade vara lika duktig (är det ibland när andan faller på) Nu ska jag ta reda på tvättberget efter semestertrippen på nästan 2 v Kram Britt-Inger

    SvaraRadera
  4. Det var meningen att den skulle komma till dig!
    Är det inte ofta så, man letar efter något speciellt så missar man det "perfekta" och så blir man besviken, men så kommer det något som är mycket bättre!!!

    Vi kommer nästa vecka och grattar,vi vill då se alla nytillskott i trädgården; sten, staket och symaskin mm.

    Kram Mia.

    SvaraRadera
  5. Men vad GLAD jag blir!
    =0)
    Att ta reda på tvätten efter semestern är blan det värsta jag vet....
    Grattis grattis!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Tror oxå det!
    Den där trippen som vi ska göra norrut har jag fått telefonummer till.Bra va?
    Kram på dig min vän.
    Linda

    SvaraRadera