söndag 19 juli 2009

Min alldeles egna....




......symaskin, fick jag igår av våra grannar!

Visst är den snygg?
Det kanske inte går så bra att sy med den,
men vad spelar det för roll......?

Alldeles rostig å dan dessutom, den har en
given plats. I växthuset, såklart!




Sen fick jag även detta gamla fönster!
Ett enormt stort, måste sägas och två mindre
gamla bruna....mmmmmm!
( Malin, jag har inte glömt ditt, tror det gömmer
sig i de Värmländska skogarna )
Ni undrar säkert vad det andra rostiga
konstiga är för nåt. Faktist inget annat
än en rostig plåtbit.
Jag fick den oxå!
Så enkelt var det med den, men den bor
just nu framför Lavendeln i vår rabatt.
Jättesnyggt!
Tusen Tack K & D!
Ett annat fynd har jag gjort idag. Men det får
ni se senare.
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Ha haha ja, jag trodde att du glömt MEN Näe inte Linda heller, klippan!!! Vi får väl se när det dyker upp hehehe.......Kram på DÄ....Malin

    SvaraRadera
  2. Hallå Malin.
    Absolut inte!
    I augusti bär det av till de värmländska skogarna,då ska jag tänka extra mycket på Dig och ditt gamla fönster.
    Så klart!
    Kräm kräm

    SvaraRadera