onsdag 29 juli 2009

Magasinet slår allt i tidningsväg!

Gokväll på Er.


Med tanke på att barnen sover och A är
sjön med Agnes 2 ( båten ) å fiskar, så finns
det en liten risk för att detta blir det
längsta inlägg som jag någonsin
kommer att göra.

Hoppas att ni inte får " musarm " av allt
" scrållande. "

Det är ju så att idag kom då
ÄNTLIGEN måste jag säga,

MAGASINET!

Detta Magasin slår mig med häpnad.
Varje nummer är så himla fantastiskt.

Så därför tänkte jag bjuda på en titt i
detta underbara Magasin.

Håll tillgodo......











Ni får ha överseende med att det inte är
den allra bästa kvaliten på bilderna.
Jag har ju fotat från Tidningen.




Hoppas att Ni gillar den lika mycket
som jag.
Fast egentligen borde jag inte säga gillar.
Jag älskar den!
Visst kan jag göra det?
Ja, det är klart att jag kan....







Ni vet sedan tidigare att jag är
förälskad i Klematis,
nu kanske ni förstår varför.
Som en saga.





Vilka juveler!
:)





här ska MITT badkar oxå få se ut
nån gång under denna sommar.
Eller varför inte en
mörk höstkväll som är stjärnklar.....
Ja, jag tar den sista istället tror jag minsann!





Visst vill ni se mer?
Kan tro det.
Det bästa är att när sista bladet är läst, så är det
bara att börja om.
underbar är den, det går inte att se sig mätt.
Min kväll är iallafall räddad. Kanske räddar
jag din imorgon.....
Hoppas ni orkar titta in igen.
Många kramar, Linda

4 kommentarer:

  1. Ja, verkligen fina bilder!! Gillar verkligen den rosa blommkransen...är lite svag fö rosa=)Sen var ju även ljuskronan inte helt fel heller, snyggt med spets runtom! Sov gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Visst var den fin,den kransen?Jag är oxå lite svag för rosa,gärna lite smutsig rosa....
    Ha en bra dag,Linda

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder,vill osså´ ha ett badkar att njuta av en stjärnklar natt.
    kram

    SvaraRadera
  4. Visst låter det härligt?
    Du får ta och hoppa i mitt då!
    Stor kram Linda

    SvaraRadera