onsdag 15 juli 2009

Lyckliga jag!

Gokväll.....


Ni som tittade in igår vet att jag
fick en fin present av min vän.
Om jag säger så här. Det var inte
slut där, vid den fina Ko-tavlan.

Vi var ut på en liten tripp igår kväll.
Det var något som väntade på MIG.
Va?

Kan ni tro, när vi kommer fram
så står denna skönhet framför oss....
....................vad säger man?







Ja, jag var helt mållös!

Tänk att underbara B & O, tänkte
mig och min butik.

Tusen Tusen Tack!
= )




Jag har aldrig sett något liknande!
Den är underbar!



Eller vad säger Ni?



Jag hann inte mer än komma hem med
den tjusiga kundvagnen, när jag får se
att grannen ska KASTA det gamla
trästaketet.
Det staket som jag tittat snett på i
flera månader.
Ja, då fick jag det oxå!
Jippi!
Så nu står det på plats i trädgården.



Grannen skrattade mest över att
jag ville ha det och jag funderade
över vad A skulle säga när jag
släpat hem ett ruttet staket...
Tror inte att han sett det ännu!
( å andra sidan är han rätt van )


Sen hade jag även lyckan att göra
färdigt en tavla till Ebbas rum.

Den blev alldeles strålande ovanför
hennes sänggavel!



Jag är riktigt nöjd!
Vi ses, Linda.





4 kommentarer:

  1. Va sjutton, vad mycket du har hunnit fått gjort!!! Staket, tavla och vagnen ja jag säger som du mållös, den var riktigt häftig!!!! Tjingeling Malin

    SvaraRadera
  2. Ja,eller hur!
    Du är så rolig!
    Nu får jag snart önska dig en trevlig semester!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. JJAAAAA snart SEMESTER........YYYIIIIAAAHHHAAA

    SvaraRadera
  4. Härligt hörrudu!
    Ta hand om Dig.
    kram

    SvaraRadera