tisdag 28 juli 2009

Loppisfynd igen!

Hej på Er där ute!


Ja, nu har det varit loppis igen!
Men den här gången inte av mig, utan av
min kärlek.

Han köpte en skrotlåda.


( Som han alltid gör, mest fylld med skräp.
Tycker då jag iallafall, han är lika glad över
sina fynd jämt, står sen i garaget med ett
stort leende. )





Men i denna skrotlåda fanns denna gång,
dessa underbara lådor i zink.
( hans fyndlådor kan tydligen vara bra )



Det var tack vare dessa som han köpte lådan.
:)
Tänk efter 16år, då vet han vad
jag gillar.
Jag blev iallafall jätteglad,
det tråkiga är att knasgubben som använt
dem har haft rödsprit i dem
och dessutom skrivit det på lådan!?
:((
Men jag ska tömma dem och sen ska jag
försöka att ta bort texten.
Får de sen ligga ute en hel vinter, så är
de fina igen.
Jag hoppas på att få visa mer loppisfynd
snart. Gärna gjorda av min A.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar