onsdag 22 juli 2009

Klar!



Här är då mitt senaste loppisfynd!
En kökssoffa.
Med lite sandpapper och penseldrag
blev den riktigt bra.
Eller vad säger ni?
Jag lyckades fynda den för 245 svenska
kronor, det är väl iallafall ett fynd?!
;-)

Att jag och barnen lyckades få hem den på
släpkärran är bara det ett lyckligt slut.
Jag var livrädd över att behöva backa,
jag hade tur där!
Hem kom vi, med både kärra å soffa!





Ja, ännu mer lantligt blev det.
Nu fattas bara en liten text på locket. Den
texten ska jag fundera på ett tag, så jag får
be om att återkomma med den senare.



Nästa projekt är påbörjat.
Stjärntapeten på Ebbas rum.
På återseende.
Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Jätte fint blev det!!

    Kul å se vad man kan göra av saker, lite färg mm så ser det ju helt annorlunda ut. Det gäller att kunna se möjligheter!!!

    Hoppas loppisen vi ska på i morg är öppen när vi kommer, då gäller det att vi har fantasin på topp.

    Vi ses då/ Kram M

    SvaraRadera
  2. Det får vi verkligen hoppas på!
    :-)
    du,såg du att den underbart doftande rosen från din trädgård fick vara med på bild?
    All kärlek till Dig,Linda

    SvaraRadera
  3. Vilket fynd! Och vad fin den blev =)Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  4. Nej men hej!
    Har precis tittan in till "dig"!
    Jamen visst kan man säga FYND!
    Ha en fortsatt bra sommar.
    Linda

    SvaraRadera