onsdag 8 juli 2009

Julkänsla mitt i sommaren



Till alla julgalna!




Idag kom det ett kuvert i postlådan.
Ett väldigt välkommet
sådant måste jag säga.


Julens kollektion från
Walther & Co.


Gissa om jag rev upp katalogen!? : )

Egentligen ska jag inte säga detta men,
åååååhhhhhhhhhhhhh vad jag längtar
till julen.


Inte så konstigt med tanke på att de har
gjort en kollektion som är fantastisk.

Jag tror eller snarare vet.
Att ni komer att säga likadant.


Här kommer en liten tjuvtitt!




( Så vacker bild i all sin enkelhet )
















Nååå?
Vad säger Ni?
Visst håller ni väl med?
Tänkte väl det..............
Godnatt med Er.
Linda





















2 kommentarer:

  1. Åååååh, vilka fina bilder!! Längtar oxå...är faktiskt en riktig julfanatiker om jag ska erkänna =)Ha en bra dag! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jo du Lina!
    Visst längtar man allt?
    Linda

    SvaraRadera