tisdag 14 juli 2009

Hylla två klar!


( tack mamma för att även
denna fick åka med på tåget )


Sådär nu är nästa hylla
på plats!

Den fick bo inne på Ebbas rum.
Hon är överlycklig.




En " kängurukanin "
blev alldeles självklar
att sätta på första parkett!




( som vanligt i vårt hus, dyker en
bokstav upp lite här och var )


Om ni undrar över alla loppis fynd
som jag skulle visa igår. Kan jag säga
som så här, det blev INTE ett enda.
= (




( hon är född den 27:e )

Inte en enda pinal fick jag med mig
hem. Min underbara mamma däremot,
hade lyckan att hitta det vackraste
skåp som jag någonsin skådat.

Ska ta en bild på det, så ni får se!

Idag försöker solen att titta fram,
vi får se hur eftermiddagen blir...
...regn antar jag!

Ha en fortsatt bra dag!
Linda

2 kommentarer:

  1. Heeej Hopp, Fin hylla men namnskylten var ju hur cool som helst, roligt med lite annorlunda prylar, sånt gillar JAG!!
    Nu ska jag jöbba vidare....... 2 dagar kvar SEN SEMESTER.....
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jamen visst var den?
    Det roliga är.Min mamma sa nyss att när jag fick mitt namn, så sa min farmor att det var namn som passa till en kossa....?!
    Tänk så rätt hon hade!
    Du,jag önskar dig en underbar semester.
    kramar i massor Linda

    SvaraRadera