måndag 13 juli 2009

Ännu en båttur...



Mellan de grå molnen
passade vi på
att ta en liten båttur igen.

Barnen är som ni ser.....



....jätteglada!

A har nämligen precis sagt att
vi kanske ska sälja båten.....
Japp!




Men såklart köpa en annan!

Jag har bara väntat på detta!
Han är sån.

Ni tror mig inte om jag säger att
han har haft 75 bilar....!?

Så frågan om att byta båt,
förvånar mig inte alls.




Men barnen nappade
på idèn såklart!

Ja, så nu går jag å barnen och väntar
på den andra båten.
Den som det var ett såååå bra pris
på.
får vi se hur länge vi har den!
Men pappa, vi älskar dig ändå,
trots alla dina affärer.

Ha det gott. Linda

2 kommentarer:

  1. Ja, det där känner jag igen.
    Inte med bilar men med båtar....
    Kanske inte ska tipsa om båtmässan, ständigt återkommande tradition i vår familj.
    Båtlivet är ändå mysigt och pengar är ju bara pengar...
    Härliga bilder i alla fall! Imorgon drar vi ut på Mälaren igen.
    Ha det gott. Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Men HEJ Sofia!Det var längesen,hoppas allt är bra med dig.
    Mälaren?!Härligt,det låter!
    Det är alldeles för stort för oss,ha det så kul på sjön.
    Kramar Linda

    SvaraRadera