tisdag 30 juni 2009

Tapetserare, tja varför inte!






Hej Er i sommarvärmen!



Jag ställer mig frågan själv.

Tapetserare, tja varför inte!?

Mitt projekt de senaste dagarna har varit
att ta hand om en gammal kär
möbel till A.
En fåtölj som jag målat och gett
nytt liv med det nya tyget.

Sandra, gör det nåt om det liksom
är lite löst? (tyget alltså)

Det bli lite mer levande då, eller hur?





Ni får gärna tycka att den blev jättefin!

Men om ni kommer på besök någon
gång så fråga INTE efter den

nyklädda fåtöljen! =0)

Jag tycker det räcker att visa
den på bild. (hmmmm....)

Äsch, den står i ett hörn på vår över -
våning och jag är iallafall
rätt nöjd.
Men vi får se vad chefen (A) säger,
om han ens märker att den står
på sin plats!


Simma lugnt, Linda!


2 kommentarer:

  1. den blev ju jättefin, o levande, ja! ja vet ju hur den såg ut innan och det är en klar förbättring. Men kommer nog inte kunna låta bli att titta på den när ja kommer o hälsar på :) kram jonna

    SvaraRadera
  2. Åhh nej!
    Då får du lova mig att titta blixtsnabbt!
    =0))
    Kramar Linda

    SvaraRadera