fredag 12 juni 2009

Sommarlov



Den blomstertid nu kommer....
Visst är det underbart?
Alla lyckliga som har ett långt å skönt sommarlov som
väntar.




Jag kommer själv ihåg den känslan som begav sig denna
dag. Det var trots allt ett tag sedan!

Min familj har iallafall varit på examenKALAS idag.
Själv har jag jobbat, men en sak kan jag säga.
Tur var väl att de tittade in till mig på jobbet innan de
fortsatte till KALASET.




Jag som mamma ser saker som A inte ens lägger märke
till...........
De hade lika klänningar, så söta.
MEN.....inte rätt klänning på rätt barn!
Den äldsta bar en vääääldigt KORT klänning och den lilla
busungen bar då en vääääldigt LÅNG klänning!?=)





Jag menar, hur går det till egentligen?
Det lyser lång väg att något är tokigt.

Ja, tur är att man kan skratta åt det!

Trevlig helg till ER alla. Linda

4 kommentarer:

  1. Ja karlar har svårt att se vissa saker men jag förstår att ni fick ett gott skratt
    Ha det så bra
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Mmmm,ett gott skratt räcker inte.A höll på att skratta ihjäl sig,Katarina oxå.Inte jag dock!

    SvaraRadera
  3. Hi hi det där känner man igen, tänk att man ska vara med och peta i allting :-) Jasså dem kände igen Emelie, roligt jag ska hälsa till henne att dem tyckte hon såg ut som en prinsessa, gulligt....:-)

    SvaraRadera
  4. Ja,visst är det så!?
    Barnen tyckte verkligen hon var jättefin,de tycker det är superkul att se dem nån annanstans än i gympahallen.
    Nu ska jag kolla din film,hoppas den kommit på plats...
    Många kramar

    SvaraRadera