torsdag 25 juni 2009

Röda "gubbar"

Hej på ER!

Först skulle jag vilja säga till alla Ni som
ständigt tittar in, stort TACK!

Jag har lyckats förstått att ni är MÅNGA,
men inte alla som lämnar kommentarer.
Jag blir alltid lika GLAD när ni säger att
ni följer denna blogg.



Denna soliga härliga torsdag bjuder jag på
bilder som är fyllda av sommar, från
vårat kök.

Idag har jag hållt på med ett nytt projekt
vid SYMASKINEN..........



Usch, jag tar det imorgon istället!
Jag och Carina (Katarinas symaskin) är inte
goda vänner just nu.
Men imorgon ska ni få se vad jag lyckats med!

Hej hopp!

Linda





4 kommentarer:

  1. Ja, visst blir man glad när det tickar på med besökare...=)Kan rekomendera statistikmätare till bloggen om du inte har det, jag är så nyfiken och vill veta hur många som besöker min blogg dagligen...=)Fin, fina skålar du har dina söta gubbar i och något annat som oxå var sött var dina fina sessor i tidigare inlägg, såå härliga med rumpan bar =)!! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ja,verkligen! =0))
    Det ska jag ta mig en funderare på...
    Visst var de söta?
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej, hur gott såg inte det där ut då? Mums med jordgubbar!!! Tack för krya på dig hälsning, gjorde susen för jag är ju piggare :-) Ville önska dig trevlig helg!! kram Malin

    SvaraRadera
  4. Åhh Tack vad du är SNÄLL!
    Kram kram

    SvaraRadera