söndag 21 juni 2009

Kolla!?



Hej ALLA ni som troget tittar in!

Hoppas helgen varit alldeles strålande!

KOLLA in mitt loppisfynd som jag gjort idag!=o)
Det är Midsommar men jag kan inte låta bli att visa dem.
Jamen de är ju urcoola, eller hur?
Ett par äkta Sundins!? Inte många som har dessa inte!
Men nu är iallafall jag en lycklig ägare av ett par.

Tänk er dessa i vinter, vid sparken och en massa granris. Ja, det är nästan
så jag längtar till vintern...

Men först en underbar sommar!

(Pappa du kan sova gott inatt, veden är travad!)

"Linsen"





2 kommentarer:

  1. Superfina =)Men en liten undring.. vilka loppisar brukar du besöka? Vet knappt en enda här i stan..Ha det gott! kramiz Lina

    SvaraRadera
  2. Bra fråga Lina!?
    Denna ligger i skogen "urskog"....
    Inte riktigt men nästan.
    Du åker mot Horndal,innan du kommer in i Horndal så svänger du av vänster mot Garpenberg.Följ vägen ca.5minuter.
    En skylt där det står Fageråsen dyker upp,i denna stora "by" finns två hus...?!
    Då stannar du vid det stora röda med en stor lada.Ja,då är du i skogens urskog!
    Om du inte hängde med i min fantastiska vägbeskrivning kan jag gärna ta om den.
    Kram kram

    SvaraRadera