tisdag 9 juni 2009

JAG



Idag tänkte jag visa några bilder på något som
verkligen är JAG!
Egentligen inga märkvärdiga saker, men de
betyder mycket för mig.
Sen tycker jag om att ha det trevligt
runt omkring mig helt enkelt!
Som ni vet sedan tidigare gillar jag Dalahästar.
Denna fina, fick jag av min underbara mamma
i helgen. (jag har bara fixat lite med den)

Visst är den fin?



På några krokar i hallen hänger lite vackra
ting....



Levande blommor..........finns alltid hos oss!
Spelar ingen roll om de är plockade ute,
lika vackra för det.


Hundkex, lyser upp på bordet i hallen.
Det finns en tjej till i vår familj som också
gillar det här med blommor. Ett antal buketter
pryder hennes rum...




Ja, jag har nämnt henne förr.
Ylva Skarp i Leksand.
Hon är såå braaa!
Ta en tur dit nu i sommar. Jag ska iallafall dit!
Skulle kunna ha en koloni av hennes
brädor.
Just denna betyder oerhört mycket för mig.
Ha en underbar dag allesammans!

2 kommentarer:

  1. Jättefina saker du visar, gillar självklart dalahäst tavlan =)) Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Tänk Lina,jag hade på känn att du skulle gilla den!
    Ha ett skönt sommarlov nu.Linda

    SvaraRadera