torsdag 11 juni 2009

Hujedamej....



Ja nu är det gjort!
Den gröna färgen är tyvärr borta. Jag måste
säga så för egentligen hade jag hellre haft de
gröna. (Lite kul tycker jag)
Det gick inte att sitta i stolen när den var
grön, den kritade av sig.
Så det fanns inget val helt enkelt!
Men HUJEDAMEJ sånt jobb att måla dessa!
Jag trodde jag skulle bli tokig.
En hel dag fick jag lägga ner på dem,
men fint blev det!




Sen tänkte jag räta på ryggen och visa första
skörden av "potten".
Den pryder bordet i växthuset på
ett alldeles utmärkt sätt.
Idag ska jag ta mig an ett nytt projekt,
målning...nytt tyg....??
Mmmm, bild kommer senare.
Ta hand om Er.

6 kommentarer:

  1. Sååå snygga de blev, värt jobbet helt klart tycker jag!! =) Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ja,jag får nog hålla med dig där Lina!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. SNYGGT, klart att dem skulle vara vita absolut!!! Vilket fynd du gjorde där......:-)
    Ha det bra, sköt om dig!! Kram Malle

    SvaraRadera
  4. Ett riktigt fynd måste jag säga!
    Trevlig helg på dej,kram kram.

    SvaraRadera
  5. Mycke snyggare vita än gröna.Hann färgen torka?
    Bilturen va helt okey,skönt med friska fläktar.

    kram

    SvaraRadera
  6. Ja,faktist så måste jag erkänna att jag tycker lika!
    Förstår att det var en trevlig tur.
    Kram kram

    SvaraRadera