söndag 24 maj 2009

Tack!





Den här helgen har fullkomligt susat fram.

Den har varit väldigt
intensiv och vi har gjort en massa saker.



Grejat i trädgården, vilket jag envisades med att göra färdigt

kl.22.00 i fredags kväll.

Då fanns det en som inte var sååå
glad, det kan jag säga utan att ljuga.



(hmmm, kanske inte var så klokt
av mig, men nu är det gjort)










Då hade jag även tidigare under dagen tjatat lite, om att åka till
Hedins å köpa armeringsmatta.


Det gjorde vi!


Det var bara det att vi tog den på taket.
Den var INTE liten!

Japp, det är sant!




När vi kom till bron, blev jag lite svettig!
Men vi kom över utan att köra ihop med nån bil,
eller ännu värre få med oss de som gick över bron.....






Vi har oxå varit på husvisning, får se hur det blir med det!


Varit på Älvan och ätit god mat.
Västerbotten gratinerad köttbit, mums!



Ja, det var väl det mesta!


Just nu denna söndag morgon när regnet öser ner och

bulldegen jäser, känns det nästan lite konstigt.
Inte någonting står på schemat idag.


(förutom bullbak och matbröd förstås)




Idag skulle jag faktist vilja säga STORT TACK, till alla ni som
är ute här på min blogg!



Jag önskar er en härlig söndag!

Nu väntar bulldegen. Linda



8 kommentarer:

  1. Det är bara så roligt o se alla fina bilder på saker du har i din "oas" (samt allt som händer där!) Ha en bra söndag. hh

    SvaraRadera
  2. Mmmmm vad gott med bullar! Jag kommer... =)Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Visst är det?
    Bullkalas hela dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Linda,Linda.....
    Tur att man inte va ute o gick när ni kom med mattan på taket.Du,man låna släpvagn där nere
    Gratis.
    Ja,hade vi vetat att du hade nybakade bullar så hade jag gått till dig.Nu fick jag släpa
    mig upp för den hemska trappen.Bara för att dricka en slät kopp kaffe på "hästen".
    Huset är jättegulligt.Står nog inte på förren ni drar iväg.
    Kram från oss båda

    SvaraRadera
  5. Va,kan man?
    Ja,nötterna som jobbar där orkar väl inte upplysa om sånt!
    Vad synd,då får ni ta det på nästa prommis.
    Jag håller bara med om huset!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. HAhah vilket roligt inlägg, förresten husvisning, ni ska väl inte flytta från kommunen bara??!!! Tjingeling från vi med vattkoppor :-) Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Ja eller hur?
    Jag kan säga att A var GALEN!!
    Absolut inte från kommunen.
    Kram kram

    SvaraRadera