måndag 25 maj 2009

Sommaren är räddad

Idag när jag cyklade hem på min lunch, så for en tanke upp!
Det borde nästan stå ett paket på trappen
idag. Ja, jag tror faktist det!

Tänk rätt jag hade!

Under tiden jag åt min lunch (ståendes) funderade
jag på om jag skulle öppna eller inte. Jag förstod
att om jag öppnade blev jag fast.

Så jag lät bli.
Iallafall en stund.(1minut)
Kunde liksom inte hålla fingrarna borta, en liten
stund bara!
Bara framsidan gör mig KNÄSVAG!!



Sen öppnar jag den och jag VET att,
sommaren är räddad!




Alltså detta Magasin har ett innehåll som jag
ibland inte hittar ord till......

..alla kulörer i härlig pastell till allt det
vackra vita...
..alla hem och trädgårdar som är
ljuvliga likt en saga...

..ja, vilken lycka att få sitta på sin favoritplats
med detta Magasin i handen och bara få drömma
sig bort för en stund.......

Trevlig läsning, Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar