lördag 9 maj 2009

Rostiga ting



Allt som är rostigt gillar jag. Eller iallafall det mesta som är rostigt.
Varje gång jag är till tippen kikar jag i skrotcontainern!
Det är alldeles sant!!
Jag har gjort ett riktigt FYND där en gång, så efter det tittar jag alltid där.

De senaste veckorna har jag verkligen funderat på en sak. Egentligen
en plats faktist!
Min älskade farmors sommarstuga. Det var ganska längesedan jag
var där och kollade igenom hennes gamla lada. Jag är säker på att en
resa dit skulle vara guldvärd. Tänk så mycket gamla fina saker som
jag skulle kunna få med mig HEM.
Det förstås, de är ju inte mina. Men gamla farmor är inte omöjlig!
Snarare tvärtom, hon undrar för det mesta vad jag ska göra med eländet.
Ha en fortsatt skön helg!



Allt som är rostigt gillar jag.

2 kommentarer:

  1. Coolt "hjärta", ja kärleken är ju inte alltid ljuv...:-) Ciao Malla

    SvaraRadera
  2. Ja,visst är det?!
    Det är en liten charm bakom det hela!
    Ta hand om dig Malin.Kram kram

    SvaraRadera