torsdag 21 maj 2009

Passa på




Det är NU frukträden är som allra vackrast.
Absolut dags för att uppmärksamma de
söta blommorna.

Passa på innan de blåst bort.









De är som en saga, så underbart vacker!

Under tiden ni ser på ljuvlig äppelblom, ska ni få höra
nåt riktigt skoj.

(iallafall så här i efterhand)

I tisdags så var min bästa barndomskamrat in i
butiken. Hennes två söner var oxå med på cykel............








........hon kliver in i butiken å vi börjar prata.

Rätt snart hör vi,

OOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Trot eller ej, men in i butiken FLYGER en unge
(som precis lärt sig cykla utan stödhjul)

över tröskeln......... (med och på cykeln!?)




........å PANG rätt in i en kruka!!

Tjong i medaljongen...!?


Ja, det var bland de sjukaste på väldigt länge!!
Det måste jag säga!

Pulsen var ordentligt HÖG det vill jag lova, men
jag kunde inte låta bli att TOKSKRATTA!



Tack för att DU tittade in!

4 kommentarer:

  1. Hi, hi....kan tänka mig att ni blev förvånade=)) Snacka om oväntat besök! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ja,det var verkligen helt GALET!
    Tyvärr hade jag inget Gevalia,Trevlig Helg.

    SvaraRadera
  3. Ja vad säger man....Han är inte klok min son-men det var väl inget nytt. Haha. Tack söta för de fina orden, kan inte mer än säga detsamma. Kram Karolin

    SvaraRadera
  4. Jag skrattar fortfarande....
    Det är sanningens ord.Må så gott min vän.

    SvaraRadera