tisdag 12 maj 2009

Mys i uterummet



Äntligen är sängen på plats!
Jag har väntat en tid, men nu är väntan över.
Tur att ett nytt Magasin snart är på ingång. En ny favoritplats

som är perfekt med trevlig läsning......




Klematis står högt upp på min favorit
lista på blommor. Tror att det kan bli
riktigt tjusigt med den, när den klättrar
sig uppåt!







Jag har hållt på med golvet, slitit å svurit
som bara den. För att göra en lång historia
vvvvvvvväääälldigt kort. Så blev det INTE
alls som jag ville!

Så nu har jag gett upp lite grann å gör
det bästa av det som är!!
Barnen blev iallafall stört kära i sängen!

Jag vet att den kommer att bli populär
även för dem.







Den här fågelholken har gjort sitt! Men det är
något speciellt med den. Jag kan liksom inte göra
mig av med den. (säger hon som kastar det mesta)

Jag köpte den i Köpenhamn för länge sen, men nu får
den BO inne på altan. Den "orkar" inte hänga mer!







En bild från butiken oxå!
Lite NYTT igen från N&K. Fantastiskt fina kuddar
med tofsar i grått och svart.

Jag önskar dig en fortsatt BRA dag! Linda

14 kommentarer:

  1. Åh, vad mycket fint du visar! Mysigt att krypa upp i soffan...bara värmen kommer....=)Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Hej du, sängen va jättefin.Var hittade du den?Inte på auktion förstår jag.Kudden va också fin.
    Hörs av så småningom,Lena

    SvaraRadera
  3. Jaa,den där värmen ja!Var är den?
    Ha det gott Lina!

    SvaraRadera
  4. Hej du kära Moster.
    Jag vet inte om jag vågar säga var sängen kommer ifrån.Okej då!
    4 STORA bokstäver,då förstår du!
    Ja,visst är kudden fin?Jag håller bara med.
    Många kramar

    SvaraRadera
  5. Haha...liknar den bild jag har utav vårt snart färdiga uterum!! Dock med blå textil istället för röd!!

    SvaraRadera
  6. Vi tänker lite lika då?!
    Kram "snoken"

    SvaraRadera
  7. Tänk att jag inte fattade vad 4 bokstäver stod fr,det var för enkelt
    kram

    SvaraRadera
  8. Ja,jag trodde du skulle ta det med en gång.Det är ju nästan ditt andra hem!
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Gud vilken mysig säng.... Du är en mästare på att få till det Linda! Kram Sandra

    SvaraRadera
  10. Tack!Jag tycker oxå att den är riktigt fin å fint blev det!
    Ses snart.

    SvaraRadera
  11. det blev ju jättebra det där med sängen! ser framför mej hur Andres ligger o slappar i sängen med en travtidning i handen! ha det såå roligt i sthlm. kram Jonna

    SvaraRadera
  12. jaha,jag hade förstått direkt att sängen kom från ikea, var annars liksom va,D är fler som har sitt andra hem i ikea.Men inte jag. Hösnuva björkpollen och ikeaallargi.Kram från en som vet. ( arne )

    SvaraRadera
  13. tror jag kommit på receptet på att inte få med så mycket från det där stället ikea. Fiat 600. En väldigt trevlig shoppingbil. Arne igen.

    SvaraRadera
  14. Jamen det är självklart!Du trivs där som fisken i vattnet,så jag förstod med en gång att just DU skulle ta det!
    Du som är i bytestankar,kanske den sorten med fiat är något för dig?
    Ni brukar inte handla så mycket där ändå!
    Tack för alla härliga kommentarer!
    Kram på Er.

    SvaraRadera