torsdag 14 maj 2009

Jag har funderat




......på mitt golv som jag berättat om tidigare.
Tror faktist att jag kommit på nåt där!

(om ni undrar varför det hänger ett T i trädet,
som många andra, så är det just för TRÄD)




En väldigt BRA idè, som passar mig som
handen i handsken!
Vid närmare eftertanke
så för det inte med sig sååå mycket mer
jobb heller. Ännu bättre!!




Jag inte berättat om min nya tanke för A, men snart
kommer han att fråga när jag ska fortsätta med det
som jag började med för någon vecka sedan.
Då vet jag precis vad jag ska säga.

Nej, men det ska vara så där NU. Nött å slitet,
kanske till och med lite ojämnt......
Shabby chic, du vet!


Visst låter det härligt?

4 kommentarer:

  1. Har missat inlägget om ditt golv...vad har du klurat ut för något mån tro.... =)Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Ja,en sak är sant.Jag kommer aldrig att bli en målare!
    Må så gott

    SvaraRadera
  3. Hej min vän!
    Nu gör jag ett nytt försök...

    Så himla fina bilder och så sugen man blir att själv sätta spaden i marken, men det får vänta tills jag är på nya plats i nya trädgården.
    Shabby chic är verkligen härligt, rostigt å slitet ska det va´

    Hälsa moster Lena att "Siri" verkar trivas bra med sin nya familj :)

    Vi ses!
    Kram M

    SvaraRadera
  4. Hallå där!
    Nu gick det bättre.Alltid lika kul att få
    inspirera någon.Ditt kommande projekt kommer att bli lika spännande att följa.

    Ja,det ska jag!Men jag saknar henne,men hon är i goda händer.Siri,det var fint!

    Du är toppen,många kramar.

    SvaraRadera